Wednesday, June 8, 2011

MukTaMaD


Puas sudah aku berfikir , berfikir n befikir . sakit memang kepala mahu memikirkan tentang prkara nie .
tapi aku sudah membuat keptusan yg muktamad hehe . aku akan meneruskan form 6 .
memang banyak org gitau ma aku yg stpm nie memang sukar . mcm2 alasan aku dengar .

' stpm memang susah "
" msti yang betul2 study baru boleh bawa stpm "
" mnyesal kao kalao ambil form 6 "




hmmmm .. memang ragu2 juga lah moe ambil form 6 nie .
tapi lantak lah apa dorang cakap ..
aku moe try juga nie form 6 ..
nanti lps stpm . sama ada result baik atau tidak . belakang cerita lah ..
yang pastinya aku akan cuba sedaya upaya .berusaha sehabis habisnya .selagi masih hidup lah .

dan aku harap telah membuat kputusan yang betul ..

semoga yang maha agung akan permudahkan lagi perjalanan ku untuk memnghadapi stpm .
heheh .. SMILE ALWAYS :)

2 comments: